The Infinite Bridge, Aarhus

Aarhus - Just Another City?

Foto: Dennis Borup Jakobsen © Den Uendelige Bro (2017) - Johan Gjøde

Tværnational kampagne med SAS og VisitAarhus med fokus på Aarhus som city break destination.

Formålet med kampagnen var at skabe kendskab og øget efterspørgsel for Aarhus som attraktiv city break destination samt at gøre opmærksom på SAS som carrier.

Med udgangspunkt i primære reasons to go for vores målgrupper og udvalgte wonders for Aarhus, kørte vi annoncering på YouTube og Facebook.

To mennesker som går i Your rainbow panorama, ARoS Aarhus Art Museum
Foto: Robin Skjoldborg © Olafur Eliasson: Your rainbow panorama
Møllestien, Aarhus
Foto: Robin Skjoldborg

I løbet af kampagneperioden havde SAS fokus på Aarhus som destination i deres Scandinavian Traveller Magasin samt i deres Eurobonus newsletter.

 Derudover blev der afviklet presseaktiviteter i tæt samarbejde med VisitAarhus og SAS.

Om kampagnen

Kampagneperiode: 26. august - 9. september 2019

Målgruppe: Voksne par 30+

Markeder: Norge, Sverige, UK og Tyskland

Partner: VisitAarhus, SAS og Aarhus Lufthavn

Resultater

 

 

Completed Video Views:

 

3,4 mio.

 

 

Impressions:

 

 

31 mio.

 

 

Unique page visits:

 

 

36.000

 

 

Purchases YOY via SAS's website:

 

+9 %

Signe Lüth di Liberto
Kontakt os for at høre mere om kampagnen

Senior Campaign & Partnership Manager

sdl@visitdenmark.com

Se flere eksempler på markedsføringen af Danmark