Annonceoplag i aviser og magasiner:
Vores brandingkoncept Warum Nicht? blev for første gang vist på det tyske marked på i alt 3 mio. bæredygtige yoghurtkartoner i ca. 3.000 nordtyske supermarkeder.
I samarbejde med Velfrisk, som er en del af Arla, gentog vi et fælles markedsføringsprojekt med forskellige co-branding aktiviteter. Co-branding samarbejdet skaber stor synlighed for Danmark og vores Nordsee og Ostsee brands, både gennem on-pack promotions (yoghurtkartoner og ostepakker), tilbudsaviser samt online-kanaler som bl.a. Facebook.
Formålet med samarbejdet er at skabe brand-awareness, inspiration og en dialog om temaet "Ferie i Danmark" i de nordtyske børnefamilier, når familien er samlet om morgenmaden og har tid til at tale sammen om feriedrømme.
Velfrisk forhandler primært yoghurt og osteprodukter via store tyske supermarkedskæder i Nordtyskland. I 2021 indgik Velfrisk et samarbejde med en ny bæredygtig leverandør til indpakning, som giver produktet et tydeligt mere bæredygtigt udtryk end andre yoghurtforhandlere. Disse yoghurtkartoner bar vores kampagnekoncept "Warum Nicht?" og kunne købes i ca. 3.000 nordtyske supermarkeder. Det var første gang konceptet så dagens lys på det tyske marked og kunderne tog godt imod det.
Kampagneperiode: 22. februar - 31. december 2021
Målgruppe: Nordtyske børnefamilier
Marked: Tyskland
Partner: Velfrisk (Arla)
Annonceoplag i aviser og magasiner:
Annonceplag på emballage:
Antal konkurrencedeltagere:
Sign-ups til nyhedsbrev:
Project Manager Leisure Tourism